Autoretrat, una mirada interior

Autorretrato, una mirada interior.

 

La fotografía es mostrar, exponer, denunciar, mirar. Una foto es la captura de un instante, pero una buena foto es la que explica tanto el instante capturado como lo que el fotógrafo quiere explicar. Así, en cada una de ellas, el fotógrafo explica algo de él mismo.

 

 En esta exposición vamos más allá. El instante somos nosotros. Y en la simplicidad de la idea es donde hemos encontrado nuestro mayor reto. Mirar hacia dentro y mirar hacia el objetivo para mostrar nuestro yo más     íntimo, nuestras virtudes o nuestros defectos.  Vencer el pudor y los miedos, no ha sido un ejercicio fácil. Pero aquí estamos. Estos somos nosotros.

Autoretrat, una mirada interior.

 

La fotografia és mostrar, exposar, denunciar, mirar. Una foto és la captura d’un instant, una bona foto és, però, la que explica tant l’instant capturat, com allò que el fotògraf vol explicar. Així doncs, en cadascuna d’elles, el fotògraf explica quelcom d’ell mateix.

 En aquesta exposició anem més enllà. L’instant som nosaltres. I en la simplicitat de la idea és on hem trobat el nostre repte més gran. Mirar endins nostre i mirar l’objectiu per mostrar el nostre jo més intim, les nostres virtuts o els nostres defectes. Vèncer tant el pudor com les pors, no ha estat un exercici fàcil. Però aquí estem. Aquest som nosaltres.